عندما يصبح للإبداع عنوان
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اعظم اختراع للعرب فكرتنا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 103
تاريخ التسجيل : 24/04/2008

مُساهمةموضوع: اعظم اختراع للعرب فكرتنا   الأربعاء يونيو 11, 2008 11:41 pm

احنا كدا فاضل لينا خطوتين ونوصل لتخصيب اليورنيوم


شوفو بقا الاختراع

او حاجه انتو طبعا عارفينها براد شـــاى



وخدو ده من الحمام كلكم تعرفوه




وتقوم تاخد عين من عيون الفرن كما موضح فى الشكل الباينى التالى ههههههههههه





ودى طبعا موجود منها كتير




وتقوم بقص شويه من ماسوره رشاش الشاور

ونقوم بالجمع والتلزيق



مبروك


اخترعت


cheers شيشه ستانليس ستيلcheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rowad.mam9.com
DJ Cannon
المدير العام


ذكر عدد الرسائل : 238
العمر : 28
المدينة : Jeddah
تاريخ التسجيل : 04/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعظم اختراع للعرب فكرتنا   الجمعة يونيو 13, 2008 10:32 am

هههههههههههههههههههه

احنا كذا خلاص حنخصب اليورانيوم

شوف بس التفكير فين وصل ..

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.rowad.mam9.com
Faisal
مبتكر مبدع
مبتكر مبدع
avatar

ذكر عدد الرسائل : 83
العمر : 27
المدينة : Jeddah
تاريخ التسجيل : 24/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعظم اختراع للعرب فكرتنا   الجمعة يونيو 13, 2008 2:34 pm

لا لا لا ، اللي اخترع الاختراع العظيم ده لازم يتكرم وياخد جائزة نوبل على الأقل ،، Razz Razz

نفسي اشوف بلد عربي يصنع سيارات ولا يصنع حتى ...... دراجات ،، pale pale

ومشكور على الموضوع ،،

تقبل مروري ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
* ملكـ حضرموتـ *
مبتكر مبدع
مبتكر مبدع


ذكر عدد الرسائل : 53
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعظم اختراع للعرب فكرتنا   الأربعاء يونيو 25, 2008 4:31 pm

فيصل فيه بلد عربي مميز يصنع شباشب << الله يكرمكم

وهذا افضل من السيارات ترا وهذه بداية لاطريق

يقول المثل بداية الالف ميل تبدأ بخطوة

هذه البداية والنهاية احنا وصلنا مجرات ثانية ونخلي القمر لهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shad
مبتكر مبدع
مبتكر مبدع
avatar

ذكر عدد الرسائل : 89
العمر : 28
المدينة : jeddah
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعظم اختراع للعرب فكرتنا   الخميس يوليو 10, 2008 11:39 pm

وربي انو تفكير رائع
ياشباب الي فكر فيه
كان محتاج يشيش وما كان عندو فلوس الشيشه
وعلى ما يقولو الحاجه ام الاختراع
واحنا ما نحتاج لحاجه غير الشيشه والمعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اعظم اختراع للعرب فكرتنا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى رواد الابتكار :: منتديات التسلية :: منتدى الترفيه العام-
انتقل الى: